My life

onsdag 16 februari 2011

till sängs

Ja, ligger här i sängen så still som det går. Har på något j*vla sett lyckats göra illa min vänster fot så kan inte gå och bara jag rör den så gör de sjukt ont. Hoppas de är bättre i morgon annars blir jag galen. Är de inte bättre när jag vaknar så blir de ingen praktik för mig utan då blir de ett x antal timmar på akuten så att dom kan kolla i fall de är en spricka i foten eller varför jag har så ont och sen så ska my sweeti komma hit på eftermiddagen så jag slipper vara ensam.

Idag har jag även fått veta att jag snart får en ny adress, ska nämligen flytta om två veckor. Kommer bli till en lägenhet lite mer centralt. Ska bli skönt att få börja om på ett nytt kapitel och att rensa ur massa skit man har sparat bara för att han man har haft plats till de, har redan rensat hur en hel del.

Men nu ska jag slå på en bra film och sedan försöka sova några timmar innan de är dags att vakna igen och se hur de är med foten, min morgon dag hänger lite på den kan man ju säga.

Puss

1 kommentar: