My life

söndag 3 januari 2010

En dag närmare...


Idag har jag inte gjort mycket mer än slappat. Jag sov till ungefär 12 sen kom bitte och christina över så spelade vi och pappa kort och sen la jag mig och vila och titta på tv en stund. Efter de vart de mat och sen la jag mig och vila igen. Efter någon timme tog jag mig till duschen och tvättade mig, sen kollade jag och pappa på film och drack te. Sen några timmare sen ligger jag här i min säg och har svårt att sova. Är ju van att alltid ha älsklingen bredvid mig.

Dagen har varit lång och jag bara väntar och varje gång mobilen plingar hoppas jag på att det är älsklingen min och ett få tal gånger är det de. När jag märker att det är han får jag ett leende på läpparna säger pappa. Men hallå det är klart jag blir glad, saknar han ju.
Efter som att klockan är över 12 och det praktiskt sätt är Söndag så kan man säga att i morron kommer han hem :D men det känns ändå som det är evigheter dit :(
Ååh känner mig löjlig, jag menar sammanlagt är han bara bort fyra dagar och det är ju ingenting. Men han är så grymt långt bort och jag hör knappt av honom. Alla säger att det är bra att vara i från varan lite då och då så att man får sakna varandra lite och jag håller med men jag saknar honom ändå :P

Nu ska jag lägga mig och läsa lite se om jag somnar sen, de skulle vara bra.


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar