My life

fredag 1 januari 2010

Jobbigt...



Japp nu har älsklingen åkt :(

I morsen kl 10 vaknade vi, klädde på oss och gick upp. när vi satt i vardagsrummet med pappa säger han att vi kan skjutsa älsk till Skavsta flygplats. Han sa att han vill de för att jag och älsk skulle få mer tid för varandra i dag, för att han tyckte att vi hade vart lite griniga dom senaste dagarna över att han skulle åka just i dag. Så vi packade oss in i bilen och åkte i väg, jag körde första biten och sen pappa resten. På vägen dit stanna vi och käkade och chillade i bilen, när vi väl va framme tog vi en fika och njöt av tiden. När klockan närmade sig halv 5 vart det jobbigt för då var vi tvungen att åka i från älsk. De var jätte jobbigt, även fast jag vet att han kommer hem om fyra dagar känns det hemskt. Just för att han är så långt i från mig så är det jobbigt.

Låter löjligt, men tårarna rann på flygplatsen när min han gled i från hans och tårarna rinner nu när jag ligger här ensam i sängen utan min underbara älskling bredvid mig. Det känns grymt tomt, det är tur att han snart är hemma igen. Hoppas tiden går väldigt snabbt dom närmsta dagarna vilket jag inte tror det kommer göra, för klockan brukar gå fort när man har kul och när jag är inte är med älsk är det svårt att ha lika kul som med honom.
Nu ska jag lägga mig vänta på att älsk skickar ett sms och talar om att han är framme, se på film och försöka sova bort lite tid så att han snart ligger här bredvid mig :)

Felix Simon Robert Carlzon du är verkligen helt under bara och jag älskar dig hur mycket som helst <33


Puss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar