My life

tisdag 14 september 2010

varför

Varför ska det vara så sjukt tråkigt väder, va nyss in på olika vädersidor och just nu är det "bara" klass 1 varning med vissa sidor varnar för värre. Vi får väl se om det börjar flyga saker utan för fönstren, jag blir i alla fall inne idag så jag vet att jag får leva i morron också. Men ärligt talat tror jag inte det kommer bli så värst hemskt väder här som dom säger, vi brukar ha väldig tur.

Har tidigare suttit i telefon och pratat med Pro och Reumatikerförbundet eftersom ingen av dom kunde hjälpa mig på plats. Tur att dom var trevliga i telefonen. Jag har också hjälpt mamma att rensa all svamp som hon var ut och plockade idag, det var både gulakantareller och höstkantareller.

Älsk är här just nu och vi hjälper mamma lite med maten, det blir fisk med potatis och sallad till middag i dag, mums!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar