My life

lördag 25 september 2010

Visdomständer :(

Jag säger bara fy fan för visdomständer alltså. Igår fick jag vara lite fyllechafför men man kan ju undra vem som hade drukigt för det var jag som mådde dåligt, det var jag som var tvungen att stanna bilen för att spy. Ååh dom här tänderna gör mig tokig. Om det kunde vara en i tag så hade vart lite bättre men nu är det alla fyra vi pratar om...

Igår åkte jag upp hit till Sandviken till pappa, när jag kom dit åkte jag och syskonen och badade på Parkbadet. Det var riktigt trevligt, jag simmade 1km, bubblade bubbelpool, bastade och hade mig. Vi var även varit och badat idag även då simmade jag drygt 1 km, skönt! Jag nog göra det samma i morron.

Morron dagen ser ut så här:

  • Vakna
  • Äta frukost
  • Åka och gratta farbror Per
  • Bada
  • Ta det lugnt
  • Åka hem

Puss

(P.S Förlåt för att jag har varit dåligt på att uppdatera bloggen, men jag har mina orsaker)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar