My life

tisdag 25 oktober 2011

här igen ?

Ja nu försöker vi igen! Vet att jag inte är den bästa på att uppdatera men jag ger inte upp i alla fall. Jag har precis anmält mig på Smartsontestpilot.se för att försöka bli testpilot till Hype by Mood´s hårprodukter. Vore kul om jag lyckades komma med men vi får se.

Om en timme bär de väg till gymmet, se hur länge de blir i dag. I går var vi där i ungefär 1h 40min. Där är riktigt kul så hoppas timmen gå fort och att allt funkar där borta idag. De var problem med ena gåbandet i går. De är har aldrig varit problem förr så de är nog fixat i dag så att vi kan få svättas lite på den maskinen också ;)

Ne nu ska jag kolla vidare lite på datan innan jag ska ge mig i väg.


Puss

2 kommentarer:

  1. nej men grattis ;) du har hittat tillbaka ;D haha

    SvaraRadera
  2. Ja och ska vara här för att stanna :D

    SvaraRadera