My life

måndag 31 oktober 2011

Äventyr

Igår vart de en sväng till Uppsala med Bea med familj. Dom åkte hem till Beas mamma och jag följde med, väldigt trevligt som vanligt och denna gång fick jag även träffa Beas syster Elona. Till mat blev det en gratäng med broccoli och kalkon, eftersom Bea var inblandad i maten kan det ju inte bli annat än gott. Men klockan blev en del i Uppsala också så tog tåget hem på kvällen och åkte hem till Jesper.

Idag har det varit lugnt och sköt, blev tyvärr ingen träning idag eftersom jag kom på försent att det är måndag i dag, trodde nämligen att det var söndag. Men kanske var bra att jag inte gick och tränade heller p.g.a min nacke. Jag har väldigt ont i den, vet inte riktigt vad jag har gjort men tror att det kan vara så att jag sovit konstigt. Ska försöka få lite massage innan jag ska lägga mig, kan ju alltid hoppas att jag kan få.


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar