My life

torsdag 3 november 2011

Äntligen

Igår vart det att gå upp tidigt, jag åkte i väg och hjälpte min brors pappa att se till att hans minsta kom iväg till fritis. Vi åt frukost, spelade lite bordshockey, lekte med lego men sen var de dags att röra sig. Barnen cyklade till fritids och jag åkte till Jesper. Dagen rullade på men när mamma kom hem så vart de inte kul, jag fick åka ner på akuten med henne på p.g.a att hon hade väldiga smärtor i magen. Från akuten vart hon skickad till ackis och där blev hon kvar.

Idag har jag varit in och hälsat på mamma som har har vart på undersökningar hela dagen och efter de åkte jag hem till Jesper en stund och var umgicks tills han skulle åka till jobbet. Då körde jag han till tåget sen åkte jag hem till mig. Jag har gjort i ordning för i morgon och tagit det lugnt, jag var in på min mejl och såg att jag har blivit en testpilot, jag ska få vara med och testa två produkter i testet HYPE by MOOD. Det ska bli riktigt kul men nu måste jag sova för jag ska upp tidigt och jobba.
HYPE by MOOD 


Puss

1 kommentar: