My life

onsdag 16 november 2011

jobb

Har nu jobbat två dagar på mitt nya jobb och de har gått väldigt bra och varit riktigt roligt. Jobbet är något helt nytt för mig men känns absolut som att det passar mig, har lärt mig en hel del yrkesmässiga saker och att äta keso ännu en sak att lägga till på min lista över vad som är gått att äta.
Sen jag blev tillsammans med Jesper har många saker tillkommit på listan så som:

  • Keso
  • Senap
  • Mörk öl
  • Musslor
  • Ägg
  • Brysselkål
Detta är saker jag aldrig tyckt om eller ägg gillade jag för typ 12 år sen men annars har jag aldrig tyckt om något av de och nu typ älskar jag alla. Känns som att jag snart äter allt om det fortsätter i den här takten, så mycket är de ju inte som jag inte äter. Men mat som:
  • Kålpudding
  • Kåldolmar 
  • Bruna- & Vita bönor 
  • Surströming
Tycker jag fortfarande inte om.


Idag vart jag väckt av Zacke som hade missat bussen och behövde skjuts och så snäll som jag är så gick jag själv klart upp och skjutsade honom. Efter de åkte jag hem till Jesper och la mig i sängen igen. Nu sitter Jesper och spelar HON och jag spelar facebook spel, trevligt värre. 



PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar