My life

lördag 12 november 2011

data f*n :@

Förlåt att jag har varit dålig på att uppdatera men min data vill inte som jag vill tyvärr. Sen sist har de inte hänt så jätte mycket, jag har varit två dagar hos min pappa och hälsat på, jag har jobbat och inte gjort så sjukt mycket mer. Ja justia nu har mina hårprodukter kommit, nice. Blir kanske att prova i kväll, beror på vad kvällen har att bjuda på.

Vill också önska Dessie och hennes företag lycka till idag, dom står på Öppet hur på Högbergsskolan och visar upp sig. Dom är två jätte duktiga tjejer som driver ett fotoföretag, man kan alltså beställa en fotografering av dom så kommer dom och fotar de man vill. Så du kanske vill ha en ny profilbild på Facebook eller ett kort som du kan skicka ut som julkort vad vet jag men hör av er då så får ni deras kontaktuppgifter. Eller gå bara inte på Facebook där dom har en sida, sök på Shoot Pictures UF så hittar du dom.

Puss

1 kommentar: