My life

torsdag 29 juli 2010

Gävle

Mer shopping var det i Gävle ett linne, två stumpor och en sådär huvud massage.
Träffade massa trevligt folk och hade det väldigt kul.

Först när vi kom till Gävle knallade vi om kring i massa affärer och sen drog vi oss mot scenen. Haha han framför oss tycket nog att allt var bra, han hoppade och klappade händerna typ hela tiden, han va kanske 40 och det var typ nå barngrejs i början men lika glad var han för de. Efter det så gick vi och träffade Malin och Josef. Magen började kurra och skrika efter mat så vi bestämde oss för att gå till subway, men det vart inte det lättaste kan jag säga. För att där subway alltid har legat fanns inte subway, tror dom har bytt namn. Men gott var det ändå.
Efter att vi hade smällt i oss hela mackan varndrade vi till gasklockorna för att kolla hur det såg ut där Lars Winnerbäck spelade i kväll. Väl tillbaka på stan träffade vi några av Marias kompisar, riktigt naajs.

När klockan närmande sig elva och vi satt på stationen och väntade på tåget va Maria bra närvös att vi skulle missa tåget, hon tyckte vi skulle gå på tåget typ kvart i för att vara säkra på att vi skulle komma med när tåget gick elva och vi satt typ tjugo meter i från.

Nu sitter jag hemma i alla fall med världens skavsår efter som jag var så smart och tog mina nya skor i kväll. Men men får väl skylla mig själv. Nu ska jag strax röra mig till sängen, ska ju upp och jobba i morron så tack allihopa speciellt Maria för en toppen dag.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar