My life

tisdag 27 juli 2010

Morfars födelsedag

Nu är det fint vid morfars grav, han fick en bukett med gula rosor som jag skrev innan att han skulle få. Men de va inte de lättase att få tag i kan jag säga, typ alla butiker hade slut på gula rosor men tillslut när jag kom till ica hade dom två buketter kvar. En jätte fin som jag så klart köpte. När vi kom hem får västland så började jag baka, det vart en stor satts med kanelbullar, rikigt goda blev dom.

Nu sitter jag och Dessie och diskuterar om hur jag ska ha mitt UF företag (Ung Företagande) i höst. Har ju tänkt att jag ska ha ett reseföretag, mer om de kommer senare.

Morron dagen kommer att se lite annorlunda ut än jag tänkt fårn början, jag ska nämnligen även åka till Gävle i morron med Maria. Vi ska in på sommarkväll, det är tydligen sista gången för i sommar så kan ju vara kul att kolla. Men det börjar inte förens 19:00 så det blir väl en sväng på stan innan och shoppa lite och fika. Trevligt Trevligt

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar