My life

måndag 26 juli 2010

Jobb

I morse vaknade jag och mådde piss! Näsan rann och halsen värkte, bättre vart det ju inte när jag kom på att jag inte kunde ringa efter en vikarie utan var tvugen att åka och jobba. Eftersom att det var lite problem på Ica som en vakarie inte skulle kunna fixa. Men så klart kunde jag fixa de. Jag har kommit underfund med att när det är varmt äter folk mindre godis och så fort det blir kyligar äter dom som fan. Sen har jag också kommit på att man bore inte sälja center på sommare för det är synd om den stackarn (jag) som måste göra ren behållaren två gånger i veckan när chokladen har smält.


Fick besök av Dessie när jag var och fixade på Hemköp, efter det så satt vi ett tag vid sveasalen och sen rullade bilen hem till mig.
Nu sitter vi vid datorn efter att jag smällt i mig lite mat.



Om ett tag ska jag få det riktigt kul, jag och Dessie ska spela lite wii och kolla hur gammal hon enligt wii sport. Ska bli riktigt roligt :P



Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar