My life

söndag 25 juli 2010

Söndag

Nu har jag vaknat upp, kvällen/natten vart awesome :) Mycket skit snack och lite som va något värt, goda drinkar och vid tolv kom Tessan på besök. Men vid halv fyra när Tessan gick hem satte jag och Dessie och tittade på porr, nejdå men på filmen I want candy. När klockan hade bilvit mer och vi hade sätt mer än halva filmen somnade jag. men vart väckt av att Dessie har hittat en spindel och är rädd. Så som en räddare i nöden går jag med en sko i handen och dödar spindel, så förlåt men det kommer mer regn i morron. Efter de gick jag och la mig och somnade ganska fort, men vaknade vid tolv av att älsk messa mig och berätta att om två veckor måste han flytta ur lägenheten han hyr, p.g.a att hon som äger lägenheten behövde den till två av sina vänner. Så nu sitter jag här och letar boende med Dessie till älsk.

Nu ska jag med mitt snor i näsa och verk i halsen leta vidare :) (hatar att vara förkyld)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar