My life

tisdag 27 juli 2010

Kvällen

Ja det blev inte mycket wii spelande eftersom brorsans kompis kom och avbröt oss med att berätta att han hade lyckas tagit am-kortet och ville åka än sväng och bada. Men vi han ju ta reda på hur gammal Dessie är enligt wii sport, hennes ålder är 72. Så klart fick jag betydligt mindre.

Senare när vi var tillbaka efter badturen så vart det lite mys framför tv:n tills Dessie fick akutbehov av en chessburgare från bennys. Så skjusade henne dit och sen hem. Väl på bondegatan träffade vi mickis, så vart kvar typ en timme och snacka lite skit. Fick även se hennes mage som växer. Tänka sig så en mage kan växa när man är gravid fast bebisen inte blivt många centimeter, sånt är ganska fascinerande.

Nu sitter jag här ensam och funderar på om jag ska gå och krypa ner i sängen och sen en bra film eller om jag ska sitta uppe och gå och göra det andra sen. Svårt beslut ska jag säga, men det lutar åt det första.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar