My life

tisdag 24 augusti 2010

Ännu en tisdag

Sitter just nu bara här och njuter av stunden. Dagen har gått bra än så länge, jag har fått reda på att jag inte kommer läsa samhäll på ett antal veckor efter som jag redan har betyg i det min klass ska läsa nu. Sen har jag varit och pratat om olyckan som jag var med om för ett år sen och jag har börjat kolla upp priser och sånt för mitt UF företag som jag ska stara nu i höst.

Jag ska starta ett tjänsteföretag och jag ska sälja resor till ullared. Jag kommer att annordna två resor, en som kommer att äga rum i november och en som kommer att vara i vår. Den första resan kommer att vara en två dagars resa med övernattning i Ullared och den är fram för allt för rematiker och äldre. Den andra resan kommer att var en ca: 24-timmars resa och kommer att vara för alla.
Jag har valt att göra ett tjänsteföretag för att jag känner att jag har mest nytt av det i fram tiden. Om det är någon som vill följa med på någon av resorna får ni ta kontakt med mig.

Nu är det strax middag, tror det blir ungsbakad falukorv med något till och sen får vi se vad jag ska hitta på.

Puss

2 kommentarer:

  1. bra att du har vart och pratat om olyckan.. <3

    SvaraRadera
  2. Ja jag känner att det behövdes, de var riktigt skönt faktiskt <3

    SvaraRadera