My life

onsdag 4 augusti 2010

Regn

Kom hem från jobbet för ett tag sen och nu har jag suttit och i telefonen i ungefär en halv timme med en tekniker på Hp för att försöka fixa min dator. Jag trodde att man fick omformateringsskivor med men ne tydligen ska man bärnna ut om dom själv, tur att teknikern är snäll och skickar dom till mig gratis. Så just nu gör han en beställning på dom och jag sitter och lyssnar på någon lite rockig låt och dom har som väntlåt.

Vi blir aldrig nöjda! I vintras klagade vi på att det var för kallt, i sommar har vi klagat på att det har varit ör varmt eller på att det har regnat för mycket. Men asså om det skulle vara mycket sol och lite regn då och då kanske man skulle vara nöjd. Nu kommer det ju i perioder, antingen är det bara varmt och sol eller så är det blåsigt och regn. Just nu spöregnar det för fullt här.

Senare idag så kanske jag ska träffa Camilla, det var rätt länge sen jag träffade henne nu så det skulle vara jätte trevligt. Men nu ska jag avsluta samtalet med tekninkern och sen försöka få mig lite lunch, är inge hungrig men man måste ju äta lite så att kroppen orkar.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar