My life

onsdag 18 augusti 2010

nu och snart

En av mina allra bästa vänner Tessan är nu stor flicka hela 18 år, ett stort Grattis :D <3
I morron blir det hem till henne efter skolan och äta tårta, mums!

Ja, idag har jag bokstavligen njutit av sista sommarlovs dagen även om det har regnat hela dagen. Jag har inte gjort något speciellt, utan för huset va jag en gång det var när jag följde med mamma och handlade. Och i morron börjar skolan. Så klockan nio i morron bitti då sitter jag i skolan med klassen och ska lyssna när lärarna pratar och sen är det väl vanlig skoldag tror jag. Det jag bli både jobbigt och roligt att börja skolan igen, jobbigt för att behöva plugga och roligt att träffa alla man inte sett under sommaren. Sen är det rätt skönt att komma tillbaka till lite rutiner.

Ska strax sova så jag orkar upp i morron...

Puss

2 kommentarer: