My life

tisdag 3 augusti 2010

Invecklat

  • Ringa Netonnet om min dator -gjort
  • Kolla på sisa minuten resor - gjort
  • Hjälpa mamma lite - gjort
  • Kanske träffa någon av girlsen - inte gjort

Ja nu har jag hållt på hel halv dan för att fixa med min dator och det är inte klart än. Nu väntar jag på att Hp ska mejla och säga att jag ska ringa dom för att få prat med en tekniker.
Först idag ringde jag Netonnet och dom gav mig nummret till Hp och sen när jag skulle ringa dit hittade jag inte min dator, det visade sig att pappas kompis hade de. Det hade hamnat där under flytten, så jag fick åka dit och hämta den. Sen när jag kom hem var nummret till Hp borta så då fick jag ringa till Netonnet igen och dom kopplade mig vidare till Hp. På Hp så sa dom att min garanti har gått ut vilket den inte har efter som jag inte har haft datorn över ett år så nu har jag suttit och mejlat över foton på mitt kvitto där det står datum och så. Dom på Hp ska nu ändra det där med garantin och sen höra av sig. Ojoj invecklat kan man säga.

Nu ska jag gå och kolla en sväng på tv sen får vi se

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar