My life

tisdag 8 december 2009

Ååh hatar!


Hatar att vara sjuk :( har så grymt ont i halsen och fryser som en tok, varför jag av alla? Jag lyckas jämt, fattar inte. Men men jag klarar mig ju jämt också. Fast det är väl livets gång. Folk säger att man ska veta att man lever och jag har fattat att jag lever, så kan jag få bli lite frisk nu kanske? Och få känna på hur det är att vara i himlen.
Och inte nog med att jag är sjuk, jag måste till skolan i morron. Skolan när man är ledig är ju inte så jävla kul. Jag hade planerat att sova och mysa hela dan, men nu ska jag vara i skolan från 12 till ungefär 3 på kurs. Sen blir det hem och till sängen på en gång. Får se hur jag mår på torsdag om det blir någon skolan då, som jag mår nu känns det inte som något bra alternativ.
Nu ska jag och älsk lägga oss och försöka sova.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar