My life

torsdag 17 december 2009

Roligt roligt

Dagen började med att jag gick upp vid 11 och käkade frukost sen fick jag skjuts av mamma till skolan, skulle på skyddsombuds kurs. Sämsta kursen jag har varit på, lärde mig inge speciellt. Hon som hade kursen stod bara och pratade hela tiden, blev lite jobbigt att lyssna på henne hela tiden. Efter kursen gjorde jag sällskap med Erik till möbeln för att gå på esteternas julkonsert, den va riktigt bara fast det inte va så många som kom och kolla.
Efter konserten gick jag och älsk hem till pappa och firade brorsan (Lucas) som fyller 9 idag :) Så där blev det saft och tårta.
Vi va ut och övningskörde en stund sen också, riktigt kul att sladda och köra runt.

Ska plugga lite nu, sen blir det att sova. Skola i morron ju :( Men snart är det lov :D


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar