My life

söndag 13 december 2009

Today :)

I dag har det inte hänt så jätte mycket igentligen, vi har varti och firat min minsta brorsa lite i dag han fyller 9 på onsdag och sen va vi och handlade och sen har det spelats resten av dan.

Dagen började med att vi städade lite, sen tog vi en promenad till pappa för att fira brorsan. Han fick bara en ny data skärm, spel till playstation och någon tidning idag men han ska ju få mer på onsdag när han fyller. Efter att vi hade fikat klart så skjusade farmor och farfar runt mig och älsk till mamma. Mamma, jag och älsk åkte sen och handlade mat. När vi kom hem började jag, brorsan och älsk att spela spel, vi spelade i 6 timmar med ett litet avbrott för att äta :)
Roligt roligt va det, för jag vann på allt :D
Men nu blir det att se på lite tv och sen sussa kudden.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar