My life

torsdag 10 december 2009

Serier...

Har tittat på Mammas pojkar och Glee i kväll.
När vi tittade på Mammas pojkar satt jag och hoppades på att det skulle bli moa, jane och viktoria b som skulle bli kvar till sista. Och när det väl blev utröstning så gick det till en början bra, Tim valde moa, Cristian valde Viktoria b. Men när det blev Bobbys tur att välja vart jag besviken han valde julia fram för Jane. Men men det är hans val om han hellre vill ha en tjej som tror att hon är bäst, snyggat bara ser ner på andra tyckete jag då. Men När jag gick in på tv4.se och läste hur det har gått för paren så är ingen av dem tillsammans nu och Bobbu vill inte ha med Julia att göra :D Så nu kan han och Jane bli ett par :D hihi
Sen när vi såg på Glee vad det blanade känslor men det blev ett bra slut på kvällens avsnitt :)

Vi har precis tagit medecin och nu ska jag ta tempern på älsk sen ska vi se på Vänner för livet, efter det så blir det nog att sussa kudden.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar