My life

onsdag 30 december 2009

I'am back

Förlåt för att jag har varit dålig på att skriva, men det ska de bli ändring på :)

Julen har varit underbar, närmsta släkten på mammas sida kom och så klart var älsklingen me. Det vart mycket julklappar och massor vad god mat. Fast jag åt faktiskt bara skinka, potatis och rödbetssallad, mådde sisådär men men jag hade trevligt.
På fredagen gick vi på Göta kanal 3 den var ganska bra men har ju sätt bättre.
Brynäs - Frölunda vart det på lördagen och 5-2 var det till BRYNÄS :D Så klart så vinner ju dom bästa, precis som det ska vara :)

I går var jag till Uppsala och gick på stan och träffade Hampus, riktigt trevligt :) Och i dag var det Gävle med Natta och älsklingen, vi shoppade och solade och hade det kul. Men nu ska vi gå och lägga oss och försöka sova, jag är inte så trött så det kan bli lite svårt. Men till slut lär jag väl somna, då är frågan bara när jag ska lyckas vakna.


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar