My life

lördag 15 januari 2011

bra kombination?

Alkohol + att vara har jag hört inte ska vara så bra kombination. Förstår inte, först jag ska snacka och med dig om allt och du tycker att jag undan håller grejer men sen gör du samma sak själv. Halleluja!

Ja i går var de en dag med alkohol intag, tog vin till maten och sen var jag igång. Nej men sen så hörde folk av sig vid halv elva så då gick jag och Dessie ut. Kvällen var riktigt trevlig förutom vissa incidenter anser jag.
Kom nyss hem, har varit hos Tessan en sväng på vägen hem, glömde min halsduk i natt så hämtade den. Nu ska jag ställa mig och göra något att stoppa i munnen och sen ska jag ta det lugnt någon timme.

Puss

3 kommentarer:

  1. stoppa i munnen, hahahahhaha.

    tur att ja har sån bra humor

    puss på min kebab med massa sås :D

    SvaraRadera
  2. haha, vad skulle jag göra utan dig <3
    Puss på dig mitt Super meal med cola :D

    SvaraRadera