My life

onsdag 12 januari 2011

Onsdag

Hemma efter en rätt lugn dag, som har varit så här:

Somnade innan tolv i går, men vaknade kvart i två och tittade fel på klockan så trodde hon va kvart i sju på morgonen så jag gick upp och gick på toa och börja fixa. Sen tittade jag på telefonen igen och såg att klockan var tio i två trodde först att de var fel på min telefon och sen insåg jag att jag hade gått upp fem timmar tidigare än vad jag skulle. Så jag tog av mig kläderna igen och la mig för att sova och tur hade jag för jag lyckades somna på en gång.
När klockan vart kvart i sju gick jag upp igen, då gick jag upp och frukost och fixa mig. Sen åkte jag och skjutsa ungar till skola och dagis, efter de åkte jag till stationen och mötte upp Dessie. Eftersom att kärringen på tåget inte ville hålla tåget fem sekunder så åkte tåget utan oss och i stället fick vi ta bussen som tog två timmar. Men sen har dagen gått bra, de har varit en lugn första dag på praktiken. Och nu har jag kommit hem och ligger och tar de lite lugnt och lyssnar på musik.
Vid sju ska jag åka med mamma på kryddparty en stund sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar