My life

tisdag 11 januari 2011

sängen

Att kunna sova nu vore ju bra för att kunna orka upp i morron, speciellt eftersom jag ska skjutsa ungar till skola och dagis innan jag själv ska till skolan. Men men till slut måste jag ju somna.

Va nyss in på en hemsida som fick mina tårar att rinna, jag var in på en minnes sida för lille Robin som bara vart 2 år och 3 månader. De är min kompis lille bror, han försvann från dom som lite bebis. Han dog på grund av sjukdom, jag tycker det är tragiskt att sånna som inte gjort något ont ska dö. Robin hade ju hela livet framför sig för att få växa upp och få ett fint liv istället ligger han nu nere i jorden och vilar och hans nära och kära har fått många tuffa år med saknaden av Robin som aldrig kommer ta slut. Vill ni också läsa om Robin och hans familj så gå in på:
R.I.P Robin

Nu ska jag sluta mina ögon och försöka sova lite och förhoppningsvis drömma om något trevligt

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar