My life

lördag 8 januari 2011

Förlåt :(

Ja, jag får be om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge men de har hänt mycket om kring mig och sen har jag heller inte haft någon dator. Men nu är jag tillbaka och ska gör mitt bästa för att hålla er uppdaterade.

Detta nyår vart grymt, en sjukt kul kväll vart de. Mycket alkohol och kul folk då är de inte mycket som kan gå snett. Sen att vissa minns mindre än andra de är en annan sak, tur att jag är en av dom som kommer ihåg de mesta i alla fall.

Igår gick jag upp tidigt för att hinna gör mig i ordning innan jag och brudarna skulle åka båt. Klockan 08:10 tog vi bussen från stationen till båten. På båten fick jag hela Klubb Kuling att sjunga "jag må dom leva" för Dessie och Ida eftersom dom fyllde 19 i torsdags och igår. Sen köpte vi så klart köpte vi lite alkohol och annat. Vid fyra tiden var vi tillbaka hemma och då fortsatte kvällen med mer gott att dricka.

Idag har jag tagit de lugnt. Just nu sitter jag med Dessie och vi har tittat på massa gamla bilder, riktigt roligt. Men sen blir det nog att titta på någon bra film och bara mysa lite.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar