My life

måndag 10 januari 2011

sista dan


Ja nu är de sista dagen på mitt sista jullov, känns både bra och dåligt. Bra för att snart är jag klar med skolan och dåligt för sen vet jag inte hur det kommer gå. Är ju van vid att ha alla lov under åren och efter varje sommarlov så börjar man i en högre lite svårare klass, och nu kommer de inge mer. De är kul och spännande samtidigt som det är lite läskigt. Jag vet ju vad jag vill men om jag kommer lyckas är ju en annan sak, men tror jag kommer fixa de.

Idag har jag mest bara slappat. Jag och Dessie sitter just nu och kollar runt på datorn och om ungefär en timme kommer Natta hit också, trevligt trevligt. Vet inte riktigt vad vi ska göra än men blir väl att snacka lite skit och ha de kul. Vi brukar kunna göra det bästa av situationen.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar