My life

onsdag 19 januari 2011

Så som en onsdag kan se ut

I morse skjutsade Pappa mig och Dessie till praktiken i Gävle. Efter att vi hade vart där en till strax efter tre så tog vi tåget hem, väl hemma så vart de mat, lite pluggande och så städade jag lite. Men när klockan var vid halv nio så fick jag för mig att jag vill ut och gå och så blev de. Sällskap ficka jag också, Jesper följde med. Vi gick runt stallet och tillbaka, en lagom promenad så här i kylan. Till en början var det inte så kallt men efter ett tag vart de rätt kallt om fingrarna, men men överlevde ju. Nu så ska jag gå och lägga mig har jag tänkt och försöka sova för i morgon ska jag upp tidigt, vårt tåg går 06:56 i morgon bitti så lär ju gå upp ungefär vid sex för att hinna. I gengäld så sluta vi tidigare så de är rätt skönt, för sen är det bara fredags lektionerna kvar och sen är det helg och jag går kort dag på fredagar.
Längtar...

I think of you <3

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar