My life

torsdag 27 januari 2011

Veckan så här långt

Måndag då kom jag hem efter helgen och tog de mest bara lugnt.

Tisdag, då hade jag fullt upp för att hinna allt (Titta i det tidigare inlägget så ser ni vad jag skulle göra). Det var lugnt ända tills jag kom till Uppsala då började stressen. Jag hade planerat att jag skulle kunna stå på mässan i ungefär en timme innan jag skulle gå och ta maten på vägen, men när vi hade varit på mässan kanske en kvart så kommer tidningen och intervjuar mig och Evelina ett bra tag och sen var det dags för första gruppen att äta. Vi gick över till resturangen och beställde varsin pizza som brukar ta ca: 15 min men nej då inte på den här resturangen de tog 35 min innan vi fick pizzan. Asså resturangen var nästan tom, så vet inte vad de va som tog sån tid. Jag fick i alla fall trycka i mig maten på 5 min sen var det bara att spring tillbaka och hämta grejerna för att springa till tåget. Vi tåget mötte jag Camilla så satt och prata med henne på tåget, väl i Tierp mötte Dessie mig på stationen så gick vi till Tessan där hon, Ida och Charlie stod start klara så vi åkte på en gång till Gävle. På Hockey var det riktigt kul, jag skrek som vanligt och fick till och med blåmärken i båda handflatorna. Tyvärr hjälpte ju inte de eftersom Brynäs förlora på straffar. När jag sen kom hem igen efter en snabbvisit på Max så la jag mig och sov.

Onsdag, gick upp rätt tidigt för att mötte Dessie på stationen eftersom vi skulle åka till praktiken i Gävle. Där borta rullade de på och vid halv fyra åkte vi hem. När jag kom hem åt jag lite mat och duschade sen gick jag hem till Jesper och tittade på hans ny skönhet.

Idag, försov oss lite i morse så vart att skynda sig till skolan, sen har jag haft ambassadör utbildning hela dag och kom ganska nyligen hem. Senare vet jag inte alls vad som händer funderar på att ta en promenad men vi får se.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar