My life

måndag 17 januari 2011

Hur ska man veta?

Det finns så många frågor utan svar, det finns så många frågor med svar som är svåra att få veta och det finns så många frågor som man inte vill ha svar på.
Många frågor snurrar i mitt huvud just nu, dom handlar om det mesta i livet. Några svar är jag rädd för att få och andra längtar jag till. Vissa svar kan förändra ett liv medans andra inte har så stor betydelse.

Idag har jag varit i skolan och efter skolan var jag med Dessie i några timmar. När hon skulle hem så klädde jag på mig och följde henne ända hem sen fortsatte jag gå och gick en lång promenad med musik i öronen. Det var riktigt skönt måste jag säga.

Nu ska jag lägga mig och sova för i morgon börjar dagen med ett möte som jag måste vara pigg och aktiv på. Sov gott allihop och dröm sött.
I think of you <3

Puss






2 kommentarer: